Monday 13 August 2012

m.a.s.a.k

assalamualaikum...
kenapa entry tu dieja?? sebab ianya salah satu perkataan yang mustahil untuk saya sebut apatah lagi untuk lakukan -_-"
TAPI!!!
sekarang tidak lagi..hahaha :D
saya sangat suka masak..terbaru saya cuba masak lauk gulai ikan kering..
result?? mesti la LULUS..dpt A..
hahahahaha
puas hati teng0k yang tersayang makan sampai bertambah-tambah..
pastu suruh buat lagi..(aku yakin sedap, walaupun dia tak puji)
BAIK!! saya sekarang sangat minat memasak..
mak saya k0mpem bangga ni! h0h0h0

2 comments:

  1. errkk!!!! sape org tersayang tu? rasa nyer i tak pernah pun makan gulai ikan kering yg u masak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaksss~~~jeng2
      s0ri ngah xbagi u rasa masakan pertama i (-_-")
      percayalah the first 0ne is the succeed..muahahaha!!

      Delete